Pada 25hb hingga 27hb Ogos yang lalu telah diadakan Kem Pemantapan Minda Murid Tahun 6 Peringkat Daerah Mukah. Program ini merupakan program anjuran PPD Mukah di mana semua murid Tahun 6 yang akan menduduki UPSR pada tahun ini diberikan suntikan motivasi serta tips-tips penting menjawab soalan bagi setiap subjek UPSR daripada guru-guru pakar sebelum menjelangnya peperiksaan sebenar.




Murid-murid Tahun 6 Daerah Mukah telah dibahagikan mengikut sekolah dan kem dijalankan dibeberapa buah pusat program yang telah ditetapkan. Antaranya di Hotel Kingwood Mukah, SK.Kg. Seberang, SK Dua Sungai dan SK Parish Balingian. Murid Tahun 6 SK Mukah dan SK Kg.Tellian amat bertuah kerana kedua-dua sekolah ini telah digabungkan bersama dan ditempatkan di Hotel Kingwood Mukah. Selain diajar tips-tips menjawab soalan UPSR, aktiviti kerohanian dan riadah tidak dilupakan.




Pihak PPD Mukah mengucapkan terima kasih tidak terhingga buat semua guru yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung sebagai ahli jawatankuasa pelaksana Kem Pemantapan Minda Murid Tahun 6 pada tahun ini.

0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates