Pada 13 Ogos yang lalu, telah diadakan Program Munajat Kecemerlangan UPSR dan Majlis Berbuka Puasa bertempat di Dataran Arena Modal Insan Dinamik dan kantin SK Mukah.




Program tersebut melibatkan murid-murid Tahun 6 yang beragama Islam dan ibu bapa mereka. Program bermula selepas Asar dengan dimulai dengan pemberian zakat kepada beberapa orang murid yang tergolong dalam kumpulan asnaf. Seterusnya, majlis diteruskan dengan program Khatam al-Quran oleh semua murid Tahun 6 dengan diketuai oleh Ustaz Mohd Radzi.




Seterusnya, semua murid dan ibu bapa bergerak ke kantin sekolah untuk menikmati santapan yang disediakan dalam Majlis Berbuka Puasa sebelum bersama-sama berjemaah menunaikan Solat Maghrib, Solat Hajat, Solat Isyak dan Solat Tarawih yang dipimpin oleh Ustaz Engku Afizan dan Ustaz Mohd Radzi.




Tahniah buat semua kerjasama yang diberikan oleh pihak guru, ibu bapa dan murid-murid dalam menjayakan program pada kali ini. Mudah-mudahan semua hajat yang kita pinta pada malam tersebut dikabulkan oleh Allah S.W.T. Aminn...

0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates