Pada 22hb November semalam, telah diadakan Majlis Anugerah Pengurusan Pembangunan Kemanusiaan 2014 Peringkat Negeri Sarawak bertempat di Dewan Suarah, Bintulu. Antara tetamu yang hadir dalam majlis tersebut ialah pegawai-pegawai daripada Jabatan Pendidikan Negeri Sarawak, Pegawai Pendidikan Daerah, dan beberapa orang guru besar sekolah-sekolah dalam Negeri Sarawak. Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Yang Berbahagia Hajjah Serina Binti Sauni, Pengarah Pendidikan Negeri Sarawak. 


Cikgu Abdul Wahit Bin Mohamad Etli, Guru Besar SK Mukah telah hadir dalam majlis berprestij tersebut. Turut bersamanya ialah En.Patrick Phillip Moss, Pegawai Unit Pembangunan Kemanusiaan PPD Mukah. Majlis tersebut diadakan khas untuk menghargai dan meraikan kejayaan beberapa buah sekolah dalam Negeri Sarawak yang sangat menyerlah dalam aktiviti kokurikulum khasnya sepanjang tahun 2014.



Tahniah buat sekolah kita SK Mukah kerana telah berjaya dinobatkan sebagai Naib Johan dalam Pertandingan Pengurusan Cemerlang Kokurikulum Sekolah Rendah Peringkat Negeri Sarawak. Johan telah dimenangi oleh SK Ulu Sg.Merah, Sibu. 

0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates