Semalam 2 April 2015 telah berlangsung beberapa pertandingan sempena Karnival Bahasa Inggeris Peringkat Bahagian Mukah yang telah diadakan di Dewan Suarah Mukah. Sekolah kita telah terlibat dalam dua penyertaan iaitu Story Telling dan Action Song. 



Shasha dengan pakaian bertema "Sunflower"
Dayangko Bestari atau lebih dikenali dengan nama "Shasha" di SK Mukah telah mewakili sekolah kita dalam Pertandingan Story Telling Peringkat Bahagian ini. Tahniah buat Shasha kerana telah menjadi juara sekali lagi pada tahun ini menewaskan 4 peserta yang lain. Shasha akan mewakili Bahagian Mukah ke Peringkat Negeri.

Cikgu Haryadi dan Cikgu Edmund sebagai Pengacara Majlis


Dalam acara yang menjadi Kebitaraan SK Mukah iaitu Pertandingan Action Song pula, kita terpaksa akur dengan keputusan muktamad juri di mana kita kalah tipis pada pasukan Daerah Dalat dengan memperoleh naib johan dalam pertandingan tersebut.




Pasukan Action Song SK Mukah


Untuk pengetahuan semua, SK Mukah merupakan tuan rumah dalam Karnival Bahasa Inggeris Peringkat Bahagian pada tahun ini. Terima kasih buat semua yang terlibat membantu Panitia Bahasa Inggeris dalam menjayakan Karnival Bahasa Inggeris Peringkat Bahagian pada tahun ini. Tahniah dan syabas kepada semua pemenang dan jurulatih yang telah bersungguh-sungguh membuat persediaan dan latihan sebelum menjelangnya hari pertandingan. 

0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates