Pada 24 Mei yang lalu bertempat di Kingwood Resort Hotel telah berlangsung Perayaan Hari Guru Peringkat Daerah Mukah. Majlis tersebut berlangsung bermula jam 2.30 petang dan telah dihadiri oleh beberapa orang tetamu kehormat. Antaranya YB Encik Yusibnosh Balo, Ahli DUN 51 Balingian. SK Mukah telah diberi kepercayaan mengendalikan bahagian pengacaraan oleh pihak PPD Mukah. Cikgu Edmund dan Cikgu Zullina telah mempengerusikan majlis pada hari tersebut manakala Ustaz Mohd Radzi sebagai pembaca doa. 


Perayaan Hari Guru kali ini menyaksikan 5 orang guru SK Mukah telah tersenarai dalam senarai penerima Anugerah Khas daripada PPD Mukah. Anugerah ini diberi atas sumbangan besar guru-guru yang berjaya melatih murid sehingga berjaya di Peringkat Negeri. Tahniah buat Cikgu Haryadi dan Cikgu Winny kerana telah berjaya dalam Action Songs dan tahniah buat Cikgu Zullina, Cikgu Nasir dan Cikgu Razimah kerana telah mencapai kejayaan cemerlang menerusi Kelab Doktor Muda.

Tahniah buat mereka berlima. Semoga kejayaan mereka menjadi pembakar semangat buat kami guru-guru lain di SK Mukah untuk berjaya cemerlang seperti mereka seterusnya menaikkan nama SK Mukah dalam pelbagai bidang. Majlis bersurai pada jam 5.00 petang.

0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates