Karnival Prasekolah 2013 tahun ini telah diadakan pada 28 Ogos bertempat di Kem Belia Mukah. Program tersebut melibatkan beberapa orang guru dan murid prasekolah di Daerah Mukah. Karnival Prasekolah Peringkat Daerah ini telah menyaksikan pelbagai acara dipertandingkan. Antaranya ialah Pertandingan Tarian, Nyanyian, Pertandingan Mewarna, Action Song, Pertandingan Bahasa dan banyak lagi.



Hampir semua sekolah di Daerah Mukah ini telah mengambil bahagian dalam acara-acara yang dipertandingkan. Prasekolah SK Mukah juga turut tidak ketinggalan menghantar wakil murid bagi beberapa acara yang dipertandingkan.

Tahniah buat 2 orang murid dari prasekolah kita kerana telah berjaya mengharumkan nama sekolah dengan memenangi Johan Nyanyian Solo dan tempat kedua bagi acara mewarna. Untuk pengetahuan semua, johan nyanyian solo prasekolah tersebut merupakan anak bongsu kepada Cikgu Winny. Christino akan mewakili Daerah Mukah ke Karnival Prasekolah Peringkat Zon yang akan diadakan pada 2 dan 3 September 2013. Tahniah!

0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates