Pada 16hb Oktober (Rabu) yang lepas telah diadakan perhimpunan Kokurikulum bertempat di Dataran Arena Modal insan Dinamik. Dalam perhimpunan tersebut telah berlangsung Majlis Penyampaian Hadiah bagi Pertandingan Futsal yang telah dilaksanakan pada 17 hingga 20 September yang lalu. Hadiah dan medal telah disampaikan oleh Penolong Kanan Kokurikulum iaitu Cikgu Marzuki. Johan Kumpulan Lelaki telah dimenangi oleh Rumah Biru manakala Johan Kumpulan Perempuan dimenangi oleh Rumah Hijau. Suhaili Bin Jeton yang mewakili pasukan Rumah Biru dari Tahun 6 Perkasa B telah dinobatkan sebagai penjaring terbanyak lelaki manakala bagi kategori perempuan telah diungguli oleh Safarah Binti Mohamad Hasbullah yang mewakili rumah Hijau juga dari kelas 6 Perkasa B.


Disamping itu juga, telah diadakan majlis penyampaian hadiah buat pasukan rumah sukan yang berjaya dalam sukaneka pada Hari Sukan Tahunan baru-baru ini. Sukaneka telah disertai oleh murid-murid tahap 1 iaitu dari tahun 1 hingga tahun 3. Pelbagai acara telah dipertandingkan pada hari tersebut. Antaranya acara tiup belon sampai pecah, bawa gelung getah dengan straw, lontar belon air dan banyak lagi acara-acara yang menarik mereka semua ikuti.

Tahniah buat semua yang berjaya. Bagi pasukan rumah lain yang tidak berjaya, mereka juga tidak ketinggalan diberikan hadiah untuk tempat kedua, ketiga dan saguhati. Jumpa lagi di Pertandingan Futsal Antara Rumah Sukan dan Acara Sukaneka pada tahun hadapan.


0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates