Pada 30 September yang lalu bertempat di Kelas 4 Efisien telah diadakan Majlis Perpisahan Guru j-Qaf SK Mukah iaitu Ustazah Saudah, Ustazah Liyana dan Ustazah Tengku Hasliza yang akan berpindah tempat bertugas dan diraikan juga guru-guru ganti yang telah tamat tempoh perkhidmatan di SK Mukah iaitu Ustaz Ariffin dan Ustaz Khairil. Majlis dipengerusikan oleh Ustazah Salmy Binti Morshidi. Majlis dimulakan dengan ucapan Penolong Kanan 1, Cikgu Jasmi Binti Sha'rani. Dalam ucapan ringkasnya, beliau mewakili semua guru-guru dan staf SK Mukah mengucapkan ribuan terima kasih buat semua mereka kerana telah menjalankan tugas dengan baik serta banyak menabur bakti dan budi dengan menyumbang tenaga dan masa demi kejayaan murid-murid selama berada di SK Mukah ini. 




Majlis diteruskan lagi dengan ucapan perpisahan daripada guru-guru yang diraikan. Untuk pengetahuan semua, Ustaz Ariffin menggantikan Ustazah Fazariah yang cuti bersalin begitu juga dengan Ustaz Khairil yang menggantikan Ustazah Norwani yang juga sedang cuti bersalin. Berikut pula merupakan perpindahan guru-guru j-Qaf sekolah kita :

Ustazah Saudah : Berpindah ke Negeri Pahang
Ustazah Liyana : Berpindah ke SK St.Patrick, Mukah
Ustazah Tengku Hasliza : Berpindah ke SK Ladang 1, Mukah.







Hadiah perpisahan kepada mereka semua telah disampaikan oleh oleh Cikgu Jasmi. Guru Besar, Cikgu Wahit Bin Mohamad Etli tidak bersama pada hari tersebut kerana terlibat dalam urusan rasmi di luar. Majlis diakhiri dengan jamuan makan tengah hari. Bacaan doa selamat dan doa makan telah disempurnakan oleh Ustaz Mohamad Radzi Bin Mahmud.

0 Comments:

Post a Comment



Jom Like Page SK Mukah di Facebook

Related Posts with Thumbnails

Template by:
Free Blog Templates